Misafirimsiniz şu anda

Hoş gelişler ola...

Pazartesi, Mayıs 03, 2010

Bir renk olsam diye düşünürken...

Aklım kaçtı gitti yine, tutamadım. Baktım, renklerde dolaşıyorum. Kendime "bir renk olsan ne olurdun" sorusunu sordum. Aldığım yanıt ise şöyleydi:


Ben bir insanım; içinde aşkı, hüznü, mutluluğu, acıyı, gözyaşını, kahkahayı, ahları – vahları taşıyan bir insan…
Ben bordoyum. Şarapla hüznü ve mutluluğu pekiştiririm. Siyahtan sıkılan toplu vücuda iyi gelirim. Cesareti az olup da kırmızıyı seçemeyene yardım ederim. Asil ve çekiciyim. Kibar ve sadeyim. Benimle ilgilenen için eşsiz bir dostum. Dudakta bir rujum, tırnakta oje, beyinde bir renk, kalpte ise anı, arzu, umutsuz aşk, fırtına ve dingin bir kadın… Tıpkı sessizce işlenen ama her anında binbir düşünce barındıran, "dile gelse keşke" diyeceğin kaneviçe gibi.



2 yorum:

Hacivat dedi ki...

Zor bir renk bordo. Kalmak zor.

Adsız dedi ki...

bnce bordo aşkı ifade eder.